خرید گیوه ملکی اصل
قیمت خرید و فروش گیوه ملکی بختیاری اصل (دست بافت و دست دوز )

در ابتدا لازم است بدانید گیوه (گیوه ملکی) یکی از ارزنده ترین و محبوب ترین صنایع دستی روستایی است که در برخی استان های ایران رواج دارد. این محصول که به صورت دستی تهیه می شود شامل دو بخش زیره و رویه می باشد. جنس رویه اغلب نخ چله یا نخ ابریشم است و جنس زیره عمدتا چرم پارچه یا لاستیک می باشد. نکته قابل توجه این است که گیوه در مناطق مختلف بافت و تراکمی متفاوت دارد که این مسئله می تواند در کیفیت این محصلات تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

 

مشاهده فروشگاه آنلاین لباس بختیاری
شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی گیوه ملکی دست دوز بختیاری اصل از سایت ما(لباس بختیاری) اقدام و ثبت سفارش کنید.

خرید گیوه ملکی بختیاری

گیوه خود دارای انواع مختلفی است که پرکاربردترین آنها عبارتند از:

  • گیوه کلاش
  • گیوه آجیده یا آژیده
  • گیوه ملکی بختیاری

در این مقاله هدف ما ارائه مطالب و جزئیاتی پیرامون گیوه ملکی، نحوه تهیه و بافت آن، مزایای این محصول، انتخاب و خرید آن می باشد.

همانطور که می دانید گیوه ملکی نوعی کفش خاص و ویژه روستایی است که از روزگاران گذشته تا کنون به منظور راحتی هر چه بیشتر تهیه شده و به  مکان های مختلف عرضه می شود. این محصولات از ظاهری بسیار جذاب و خاص برخوردار هستند و در سایزهای متعدد تهیه و تولید می شوند.

قیمت خرید گیوه ملکی مردانه دست دوز اصل

لازم به ذکر است بدانید کیفیت گیوه ملکی اصل تا حد زیادی به تولید کنندگان این محصول بستگی دارد. به عبارتی، این محصولات اگرچه به واسطه تولیدکنندگان خوش ذوق در سراسر کشور تهیه می شوند لذا برای اطمینان از کیفیت و بافت آنها باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید.

نکته: در این میان سایت معتبر lebasbakhtiari.ir این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا گیوه ملکی دست دوز مردانه اصل را در عالی ترین درجه کیفیت به بازار عرضه نمایند. تولید کنندگان این محصول توانستند با به کارگیری تخصص و تجربه فراوان خود گیوه ملکی را از باکیفیت ترین نخ ابریشمی تهیه کنند و آن را به صورت رایگان به همشهریان خود عرضه نمایند.

گیوه دوزی و خرید گیوه اصل

اجزای گیوه ملکی:

با توجه به اینکه یکی از رایج ترین انواع گیوه، گیوه ملکی است این محصول در شرکت ها و فروشگاه های مختلف تولید و عرضه می شود. گیوه دارای اجزای مختلفی است که عبارتند از:

  • رویه گیوه:

این قسمت از گیوه اغلب از پنبه تهیه و تولید می شود و از زیبایی و استحکام زیادی برخوردار است. به همین سبب این بافتنی عمدتا سفید رنگ می باشد.

  • کناره و حاشیه گیوه:

این قسمت ما بین رویه و کف قرار دارد و جنس آن چرم ضخیم می باشد. به عبارتی چرم گیوه، پوست حیواناتی نظیر گاو، گاومیش، شتر و … است که استحکام آنها بسیار زیاد می باشد.

  • کف گیوه:

کف گیوه، قسمت زیرین گیوه است که از دوام و استقامت زیادی برخوردار می باشد. در پاره ای از اوقات به منظور صرفه جویی در هزینه و… برای کف گیوه از لاستیک استفاده می شود که دوام و ماندگاری آنها به مراتب کمتر می باشد.

گیوه بختیاری اصل

مشاهده فروشگاه آنلاین لباس بختیاری

قدمت گیوه بختیاری

اطلاعات دقیقی در مورد تاریخچه و قدمت استفاده از گیوه در دست نیست ولی با توجه به اینکه کماکان از این پای پوش سنتی در استان چهارمحال بختیاری و دیگر استانها نظیر خوزستان و اصفهان استفاده می شود، مشخص می گردد که ریشه عمیق در سنت و فرهنگ مردمان بختیاری دارد و از قدمت چند صدساله سرچشمه می گیرد.

با این وجود طبق اظهارنظر اساتید کهنه کار این رشته می توان قدمت گیوه دوزی به شکل فعلی را, حدود ۳۰۰ سال تخمین زد.

قدیمی ترین گیوه موجود در استان چهارمحال بختیاری گیوه ای بچگانه با کف چرمی است که اکنون در موزه مردم شناسی قلعه چالشتر نگهداری می شود. این گیوه قدمتی بیش از ۸۰ سال دارد.

گفته می شود مردمان ایران باستان سه نوع پاپوش داشته اند؛

  1. پاپوش های چرمی برای سربازان و چوپانان
  2. پاپوش های پارچه ای
  3. پاپوش های بافتنی(گیوه)

قدیمی ترین اثری که در مورد گیوه وجود دارد مربوط به سنگ نگاره های تخت جمشید است، جایی که سربازان هخامنشی کفش هایی مانند گیوه به پای داشتند.

 

خصوصیات گیوه ملکی اصل:

علی الرغم مطالب فوق، گیوه ملکی اصل از شاخصه ها و امتیازات زیادی برخوردار است. افرادی که تمایل به خرید این نوع گیوه را دارند باید در ابتدا پیرامون جنس و کیفیت آن اطمینان لازم را کسب نمایند. برخی مزایای برجسته گیوه ملکی اصل عبارتند از:

  • بهبود و تسکین درد زانو
  • برطرف کننده بوی نامطلوب پا
  • پیشگیری از زخم و آسیب و جراحت پا
  • بهبود و تسکین درد کمر

نکته: با توجه به اینکه این محصول به صورت اصلی و غیر اصلی تهیه و تولید می شود لذا تنها فروشگاه لباس بختیاری می تواند این محصول را با عالی ترین و مرغوب ترین کیفیت به مشتریان عرضه کند.

گیوه و شلوار دبیت

مشاهده فروشگاه آنلاین لباس بختیاری

نحوه شستن گیوه ملکی:

از نکات مهم پیرامون گیوه ملکی، نحوه شستشو و تمیز کردن آنهاست. برای تمیز کردن این محصولات توجه به برخی موارد الزامی است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • از شستشوی گیوه با ماشین لباسشویی به صورت جدی خودداری شود.
  • گیوه ها باید برای حفظ کیفیت با آب سرد شسته شوند.
  • چنانچه گیوه دارای طراحی خاصی باشد، شستشوی آن باید با دست صورت بگیرد.
  • برای شسشتوی بافت و زیره گیوه می توان از برس های نرم استفاده کرد.
  • از محلول آب و پاک کننده های خنثی نظیر مایع ظرفشویی یا تمیز کننده ملایم استفاده شود.

نکته: شایان ذکر است بدانید گیوه ملکی تهیه شده از فروشگاه لباس بختیاری از چنان قابلیتی برخوردار است که پس از هر بار شستشو کیفیت آن دو چندان شود. بافت و ساختار گیوه در این فروشگاه به گونه ای است که به آسانی تمیز می شوند.

نکات مهم پیرامون خرید گیوه ملکی:

امروزه گیوه در اشکال مختلف تهیه و به بازار عرضه می شود. علی الرغم اینکه تهیه و تولید این محصول در شرکت های مختلف در سراسر ایران انجام می شود توصیه می شود در زمان خرید گیوه ملکی کیفیت این محصول را در مرکز توجه خود قرار دهید.

کارگاه تولیدی لباس بختیاری با بهره گیری از تجربه و تخصص فراوان در این زمینه به صورت واحدهای کارگاهی فعالیت می کنند. این فروشگاه، گیوه بختیاری را در سایزها و طرح های مختلف تولید کرده و آنها را روانه بازار میکند.

به طور کلی، خرید گیوه ملکی اصل به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود حال آنکه انتخاب مرکز خرید به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. امروزه برخی استان ها به عنوان تولید کنندگان اصلی لباس و گیوه بختیاری شناخته شده اند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • اصفهان
  • چهارمحال و بختیاری
  • مرکزی
  • کرمانشاه
  • فارس

نکته: تهیه گیوه ملکی در هر یک از استان ها با سبک و سیاق خاصی صورت می گیرد از این رو این محصول در استان های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد.

در زمان خرید گیوه ملکی باید به برخی نکات توجه شود:

  • از خرید گیوه پاشنه بلند اجتناب نمایید چرا که آسیب جدی به پا وارد می کند.
  • قسمت داخلی گیوه باید نرم و انعطاف پذیر باشد تا احساس راحتی کنید.
  • قسمت بیرونی آن باید مقاوم و مستحکم باشد از این رو توصیه می شود زیره ان چرم و پارچه ای باشد.
  • پنجه گیوه نباید باریک و نوک تیز باشد تا انگشت راحت باشد و حرکت به آرامی صورت گیرد.
  • در زمان خرید باید به گارانتی آن توجه شود چرا که داشتن گارانتی متضمن کیفیت این محصول است.
  • از مهمترین نکات در زمان خرید گیوه ملکی توجه به کیفیت است که به جنس و بافت آن بستگی دارد.
  • قابلیت شستشوی این محصول می تواند در مرکز توجه خریداران این محصول باشد.

نکته: موارد مذکور از جمله فاکتورهایی است که در فروشگاه لباس بختیاری به صورت ویژه به آنها توجه شده است. به عبارتی سایت معتبر لباس بختیاری توانسته تمامی محصولات خود را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی تولید کرده و آنها را به صورت رایگان به سراسر کشور عرضه نماید. چنانچه افراد می خواهند انواع مختلف گیوه را در عالی ترین درجه کیفیت خود تهیه کنند لازم است به سایت ما مراجعه کرده و مطابق با سلیقه و ذائقه شخصی خود اقدام به خریداری این محصول نمایند.

خرید اینترنتی گیوه ملکی از سایت لباس بختیاری
خرید اینترنتی گیوه ملکی از سایت لباس بختیاری

گیوه مردانه بختیاری و ویژگی آن:

با توجه به اینکه گیوه نوعی پاپوش سبک و با دوام است در میان مردان روستایی قدمت طولانی دارد و در زمره مهمترین صنایع دستی برخی استان ها به شمار می رود. از بهترین و برجسته ترین تولید کنندگان گیوه، استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و… است که این محصولات را به صورت دستی و با نخ چرم و نخ ابریشم تهیه و تولید می کنند.

گیوه مردانه بختیاری دارای استحکام ویژه ای است چرا که برای کف این گیوه نری گاو و چرم مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی، برای تهیه گیوه مردانه بختیاری از ابزار و مواد اولیه ای استفاده می شود که در روستاها موجود است و به واسطه ایل بختیاری تولید می شوند. 

وزن خالص این محصول 1000 گرم است و برای تمامی اقشار اعم از کودکان، نوجوانان، بزرگسالان در سایزهای مختلف تهیه و تولید می شوند. جنس گیوه مردانه بختیاری نخ پشم است و به صورت تک رنگ تولید می شوند.

با توجه به اینکه یکی از مراکز معتبر ساخت و تهیه گیوه بختیاری، شهر کرد است لذا افرادی که متقاضی خرید گیوه مردانه بختیاری هستند می توانند به سایت ما (لباس بختیاری) مراجعه کنند و این محصول را در نهایت کیفیت خریداری نمایند.

نکته: تفاوتی که در تولید انواع گیوه بختیاری به چشم می خورد در این است که فروشگاه ما این محصول را به صورت دستی و به واسطه افراد و استادکاران مجرب و متخصص تولید می کند که این مسئله خود سبب اهمیت و محبوبیت این محصول در نزد همگان شده است.

مشاهده فروشگاه آنلاین لباس بختیاری 

بهترین گیوه ملکی و نحوه تشخیص آن

رایج ترین گیوه که در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد، گیوه ملکی است که برای تولید آنها از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه استفاده می شود. به سبب مواد اولیه ای که در تهیه این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد هزینه گیوه ملکی اصل نسبت به دیگر انواع گیوه بسیار بالاست.

از مهمترین روش های تشخیص گیوه ملکی اصل این است که این محصول به صورت کاملا دست ساز تهیه شده باشد و در تولید آن به هیچ عنوان از ماشین آلات استفاده نمی شود. به عبارتی بهترین گیوه ملکی، گیوه ای است که راحت و با دوام باشد و در سایزهای مختلف تهیه شود.

شایان ذکر است بدانید تشخیص گیوه اصل امری تخصصی است و این محصولات به گونه ای تولید می شوند که زیره آنها بسیار محکم است و در فصل زمستان و تابستان بر روی سنگ و یخ می چسبند و از کارایی و کاربرد فوق العاده ای برخوردار می باشند.

طول عمر و دوام گیوه ملکی اصل حدود هفت سال است و چنانچه این محصول در نوع غیر اصلی و تقلبی آن تهیه شود مدت زمان کوتاهی کارایی خود را حفظ می کند و در کم ترین زمان ممکن از شکل و حالت اصلی و طبیعی خود خارج می شود. در صورتی که این محصول اصلی باشد به واسطه تولید کنندگانی تهیه می شوند که با هنر دست خود این محصول را بافته و آن را روانه بازار می کنند.

برای خرید گیوه ملکی اصل بهمراه 10 سال ضمانت بی قید و شرط و همچنین ارسال رایگان با پست پیشتاز کلیک کنید.

خرید اینترنتی گیوه

علیرغم مطالب فوق، گیوه ملکی در مدل ها و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. به عبارتی، هر یک از این محصولات در شکل خاص و از موادی خاص تولید شده که این مسئله سبب بروز تفاوت هایی در میان انواع گیوه می باشد.

همچون دیگر انواع محصولات، خرید و فروش گیوه ملکی اصل نیز به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. افرادی که تمایل به خرید و فروش گیوه دارند می توانند از طریق مراجعه به وب سایت های معتبر، محصول دلخواه خود را تهیه و خریداری کنند.

گیوه ملکی یکی از برجسته ترین محصولاتی است که به واسطه استادکاران ما تولید می شود. از این رو، وب سایت معتبر لباس بختیاری انواع گیوه را در عالی ترین درجه کیفیت و مرغوبیت خود به سراسر ایران عرضه می کند.

لازم به ذکر است بدانید محصول بختیاری را باید از بختیاری خرید چرا که کیفیت و مرغوبیت را اساس و اولویت کار خود قرار می دهند. از جمله امتیازات و شاخصه های برجسته محصولات تولیدی ما داشتن گارانتی برای این محصول است که این امر برای مشتریان مهم و اساسی تلقی می شود.

قیمت گیوه ملکی اصل

یکی از نکات مهم و اساسی پیرامون این محصول، قیمت گیوه ملکی اصل است که در مراکز و فروشگاه های مختلف، امری متغیر و متفاوت می باشد. قیمت گیوه ملکی اصل به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که مهمترین آنها کیفیت و کارایی این محصول است. به عبارتی جنس و دوام این محصول متضمن دوام و کارکرد آن است به همین سبب قیمت گیوه با توجه به اصل و تقلبی بودن آن تعیین می شود.گ

رویه گیوه ملکی اصل باید ریز بافت و دوخت چرم دور آن نیز ریز باشد. کف گیوه نیز بسیار مهم است که نباید لاستیکی و خشک باشد.

سایت معتبر لباس بختیاری علی الرغم توجه به کیفیت و کاربرد گیوه ملکی و ساخت و بافت آنها، برای این محصولات قیمتی مناسب در نظر گرفته و محصولات خود را در عالی ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند.

نکته قابل توجه این است که افراد چنانچه این محصول را در وب سایت ما به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش دهند گیوه به صورت رایگان و با پست پیشتاز برای آنها ارسال می شود.

بنابراین علاوه بر تسریع در ارسال محصول، مشتریان می توانند با صرف کمترین هزینه مرغوب ترین گیوه ملکی را از فروشگاه ما تهیه کنند. برای تهیه گیوه ملکی بختیاری کلیک کنید.

گیوه بختیاری اصل
گیوه بختیاری اصل

تفاوت گیوه مردانه دیجی کالا با سایت معتبر لباس بختیاری:

امروزه تحولات و دگرگونی هایی در سبک زندگی افراد ایجاد شده است و اکثر مردم به منظور دسترسی سریع و راحت به وسایل مورد نیاز زندگی به خرید اینترنتی و آنلاین روی آورده اند. یکی از رایج ترین سایت های خرید و فروش انواع محصول، دیجی کالا می باشد و ما منکر کیفیت خدمات این سایت نیستیم.

در پاره ای از اوقات افراد برای خرید گیوه مردانه به دیجی کالا مراجعه می کنند و تنها به منظور صرفه جویی در هزینه، خرید خود را از این سایت انجام می دهند. اما لازم است بدانید گیوه به خاطر اینکه محصولی سنتی و دست ساز است باید به واسطه استادکارانی تولید شوند که در این زمینه دارای مهارت و تخصص فراوان می باشند.

گیوه مردانه که در دیجی کالا بفروش می رسد اغلب به صورت ماشینی و بدون در نظر گرفتن الگو و استانداردهای لازم تولید می شوند که این مسئله سبب کاهش کیفیت این محصولات می شود. در حالی که گیوه ملکی اصل که در سایت لباس بختیاری موجود است دارای بافتی ریز است که به صورت دست ساز تولید می شوند.

مشاهده فروشگاه آنلاین لباس بختیاری 

به طور کلی، گیوه های دست دوز و ریز بافت ما در نجف آباد اصفهان تهیه و تولید می شوند و افراد می توانند در اقصی نقاط ایران با مراجعه به سایت معتبر lebasbakhtiari.ir محصول دلخواه خود را انتخاب کنند.

یکی از امتیازات برجسته سایت معتبر لباس بختیاری نسبت به دیجی کالا این است که محصول را با پست پیشتاز و به صورت رایگان ارسال می کند در حالی که دیجی کالا برای ارسال محصول هزینه ای را از خریداران دریافت می کند.

به عبارتی متقاضیان گیوه ملکی باید بدانند این محصول باید از مکانی خریداری شود که خود تولید کننده آن هستند و کیفیت آن را تضمین می کنند. سایت ما علاوه بر اینکه کیفیت گیوه ملکی را اساس کار خود قرار داده محصولات خود را با 5 الی 10 سال گارانتی به فروش می رساند در حالی که دیگر سایت ها همچون دیجی کالا به این مسئله توجه آنچنانی ندارد.

در نهایت…

افرادی که تمایل به خرید گیوه ملکی نجف آباد اصفهان دارند می توانند با مراجعه به سایت لباس بختیاری تمامی محصولات ما را مشاهده کنند و با اطمینان از کیفیت آنها محصول مورد نیاز و متناسب با سلیقه خود را خریداری نمایند.

نکته قابل توجه این است که هدف نخست ما تولید کنندگان جلب رضایت مشتریان است به همین سبب از بهترین جنس رویه و زیره برای بافت و تهیه انواع گیوه استفاده می کنیم.

گیوه ملکی دست دوز اصلی را فقط از سایت لباس بختیاری بخواهید:

  1. رویه ریز بافت و ابریشمی
  2. چرم دور یک دست و باکیفیت با دوخت ریز
  3. کف خان سالار و سلطانی(عدم استفاده از لاستیک در کفی)

ما به محصولات اصیل خود افتخار می کنیم

هم اکنون که اینجا هستید، به اصالت خود اهمیت می دهید. باعث افتخار است.

برادر ارزشمندم قیمت ها روزانه تغییر می کنند، سفارش خود را زودتر ثبت کنید.

موقع ثبت سفارش اندازه های خود را وارد نمایید تا مطابق اندازه و سایز پای شما دوخت گیوه انجام شود.

مشاهده فروشگاه آنلاین لباس بختیاری 

برای ثبت سفارش گیوه ملکی اصل کلیک کنید

4.5/5 - (4 امتیاز)